Thursday, April 19, 2012

Patty Smith and Don Henley - Sometimes Love Just Aint Enough.

Now, I don't want to lose you, but I don't want to use you
just to have somebody by my side.
And I don't want to hate you,
I don't want to take you, but I don't want to be the one to cry.

And that don't really matter to anyone anymore.
But like a fool I keep losing my place
and I keep seeing you walk through that door.

(Chorus)

But there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart you can't trust.
There's a reason why people don't stay where they are.
Baby, sometimes, love just aint enough.

Now, I could never change you, I don't want to blame you.
Baby, you don't have to take the fall.
Yes, I may have hurt you, but I did not desert you.
Maybe I just want to have it all.

It makes a sound like thunder, it makes me feel like rain.
And like a fool who will never see the truth,
I keep thinking something's gonna change.

(Chorus)

And there's no way home, when it's late at night and you're all alone.
Are there things that you wanted to say?
And do you feel me beside you in your bed,
there beside you, where I used to lay?

And there's a danger in loving somebody too much,
and it's sad when you know it's your heart they can't touch.
There's a reason why people don't stay who they are.
Baby, sometimes, love just ain't enough.

Baby, sometimes, love... it just ain't enough.
Oh, Oh, Oh, No.

Dilihat 1 kali
Sekarang, saya tidak ingin kehilangan Anda, tapi saya tidak ingin menggunakan Anda
hanya untuk memiliki seseorang di sampingku.
Dan aku tidak ingin membencimu,
Saya tidak ingin mengambil, tapi aku tidak ingin menjadi orang yang menangis.

Dan yang tidak terlalu penting kepada siapa pun lagi.
Tapi seperti orang bodoh Aku terus kehilangan tempat saya
dan saya terus melihat Anda berjalan melalui pintu itu.

(Chorus)

Tapi ada bahaya dalam mencintai seseorang terlalu banyak,
dan itu sedih ketika kau tahu itu hati Anda Anda tidak dapat percaya.
Ada alasan mengapa orang tidak tinggal di mana mereka berada.
Bayi, kadang-kadang, cinta saja tidak cukup.

Sekarang, saya tidak pernah bisa mengubah Anda, saya tidak ingin menyalahkan Anda.
Bayi, Anda tidak harus mengambil musim gugur.
Ya, saya mungkin telah menyakiti Anda, tapi aku tidak meninggalkan Anda.
Mungkin aku hanya ingin memiliki semuanya.

Itu membuat suara seperti guntur, itu membuat saya merasa seperti hujan.
Dan seperti orang bodoh yang tidak akan pernah melihat kebenaran,
Aku terus berpikir perubahan ada sesuatu yang akan.

(Chorus)

Dan tidak ada perjalanan pulang, kalau sudah larut malam dan Anda sendirian.
Apakah ada hal yang Anda ingin katakan?
Dan apakah Anda merasa saya di samping Anda di tempat tidur Anda,
ada di samping Anda, di mana aku biasa berbaring?

Dan ada bahaya dalam mencintai seseorang terlalu banyak,
dan itu sedih ketika kau tahu itu hati mereka tidak bisa menyentuh.
Ada alasan mengapa orang tidak tinggal siapa mereka.
Bayi, kadang-kadang, cinta saja tidak cukup.

Bayi, kadang-kadang, cinta ... itu saja tidak cukup.
Oh, Oh, Oh, No

Dilihat 1 kali

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for 
WordPress, Blogger...